czwartek, 28 lipca 2011

Biały szal.

Przeglądając swoje fotki natrafiłam na zdjęcia szala, który zrobiłam piękną wiosenką.
Piękna ona była, bo miałam wtedy nózię w gipsie, co skutkowało przymusowym
siedzeniem w domu i ogromem czasu, który spożytkować mogłam w ulubiony sposób :)
Szal zrobiłam z 0,8 motka wełny DLG, drutami chyba/?/ 4,5. Wzorek to "Chinese Lace".
Pierwszy raz robiłam dwustronnym ażurkiem i mogę powiedzieć, że na nudę
w czasie robienia narzekać nie mogłam :)
Niestety zdjęcia nie oddają urody szala, bo nie umiem ich robić :(.








10 komentarzy:

  1. Też zrobiłam szal tym ażurem,ale już go wydałam...
    Twój jest piękny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś z tej cienizny! Super wyszedł, delikatny, taki eteryczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę co tam trzymasz w ukryciu! Piękny szal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli fotki nie oddają urody szala to ja sobie nie wyobrażam jak piękny jest on w realu!!!Piękna misterna robótka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny ten wzór, a ja mam te włóczkę:) ale raczej nie na teraz skoro mówisz że trzeba sie dobrze skupić:)

    OdpowiedzUsuń