niedziela, 22 maja 2011

Summerowa bluzeczka.

Dawno temu robiłam mnóstwo swetrów i bluzeczek dla siebie i siostry. Obie uwielbiałyśmy je nosić i w każdym wyglądałyśmy dobrze. W którymś momencie życia straciłam do nich serce. Niemal przestałam je robić i nie lubiłam ich nosić. A jak już coś wyprodukowałam, to zazwyczaj mi się nie podobało, a już w ogóle nie podobałam się sobie ja, ubrana w "toto".
W owym czasie mało dziergałam i były to głównie nieubraniowe robótki. Ostatnio postanowiłam to zmienić. Wydziergałam letnią bluzeczkę, którą dopiero dzisiaj udało mi się "obfocić".  Zrobiłam ją z 2,3 motka bordowej bawełny z wiskozą - summer, na drutach 3,25.


I jeszcze zdjątko na ludziu. Niezbyt jednak reprezentacyjne, bo szczerze mówiąc, nie znoszę jak robi się mi zdjęcia. Unikam tego bardziej niż diabeł święconej wody.


Muszę przyznać, że bluzeczka mi się bardzo podoba. Robiłam ją bezszwowo, ale od dołu, bo bardziej mi się podoba niż od góry. Może dlatego, że jeszcze od góry żadnej bluzeczki, ani sweterka nie robiłam :))
A tak się w tej robocie rozpędziłam, że zaczęłam kolejne bluzeczki. Jedną z alminy, a drugą z sonaty, że nie wspomnę o bambusiku.

9 komentarzy:

  1. Bluzeczka wyszła bardzo ładnie, cieszę się, że ją widzę na Tobie a nie sprutą :) I Ty wyglądasz w niej ładnie, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo fajowska....i ten wzoreczek taki subtelny, bardzo udana bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! i dobrze, że się przemogłaś i pokazałaś na sobie, bo na wieszaku nie widać całego jej uroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie co na człowieku to na człowieku!!!Bluzeczka jest śliczna i pasuje kolorystycznie do brunetki!!!!:)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli wróciłaś na dobry robótkowy tor ;) Sweterek śliczny i kolorek apetyczny ;) Pozdrówka,Agnieszka.

    mojedzierganehobby.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. dziergasz piękne rzeczy, wróć do ich robienia, bluzeczka jest obłędnie obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka. Podobnie jak wszystkie wcześniejsze prace.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka jest super
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń